Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Els d'Alexis González disputen demà els quarts de final de la Copa del Rei contra el vigent campió del torneig
Aquesta setmana es respira tranquil·litat a Na Capellera i no és per manco. Fa uns dies que la lliga s’ha deixat a un costat per gaudir la Copa del Rei, un somni que continua intacte. Arriba un moment especial; per a molts és la primera vegada que ho viuran. La preparació, però, és la mateixa. Sabates posades i dessuadora arraconada. Ara sí, com cada dia, a entrenar.
Ara mateix, la participació del ConectaBalear Manacor a la Copa és simple: molt a guanyar i poc a perdre. Per això, per què no es dona la sorpresa?
L’entrenador del Vòlei Manacor té molt present la situació a la lliga. L’equip està molt a prop de les posicions de descens. Vol assaborir la Copa del Rei, però té al cap el final de la temporada.
Demà a les 17.30 h de l’horabaixa, el ConectaBalear Manacor s’enfrontarà als quarts de final de la Copa al Sòria. Si guanyen, es classificarien per a les semifinals. Si no, diran adeu a la competició del KO i tornaran cap a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades