Centenars de persones s'han manifestat a Palma per condemnar la massacre contra la població civil
Centenars de persones s’han manifestat avui horabaixa a Palma per condemnar l’atac de Rússia a Ucraïna. Demanen que el conflicte es consideri un genocidi. Asseguren que les tropes invasores ataquen a la població civil, per tant, no és una guerra. També reclamen que Putin posi punt final després de dos mesos i mig des de l’inici de la invasió. Durant la marxa, s’ha recordat i condemnat la massacre de Butxa i la crítica situació a Mariúpol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa