Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Les Balears tenen un projecte amb comú amb l'organització que està aturat des del passat octubre
L’Agència de les Nacions Unides per als refugiats de Palestina està en una situació crítica, després que Israel va acusar alguns dels seus treballadors de col·laborar amb Hamas. Tot i que aquestes persones han estat acomiadades i s’ha obert una investigació, ja són 18 els països que han retirat el finançament a l’organització. Espanya, de moment, el manté.
El conflicte de Gaza podria empitjorar amb la retirada de l’ajuda humanitària que ara proporciona UNRWA a gairebé 2 milions de palestins. És el que li han comunicat a la directora general de Cooperació del Govern Balear a una reunió entre l’AECID i la secretària de l’Estat.
Les Balears solen col·laborar amb aquesta organització. El darrer projecte que es va fer està aturat des del mes d’octubre, perquè tractava de la construcció d’escoles i la Unruwa va considerar prudent aturar-lo per l’empitjorament del conflicte.
S’hi han destinat 240.000 euros, dels quals ja s’han emprat la meitat, i la resta estan congelats. Demà, dissabte, hi haurà una nova reunió en què participaran els ministres de les comunitats econòmiques europees, i es podria aclarir quina posició adoptarà Espanya enfront del conflicte.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat