Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquesta mesura recull la tarifa plana per als vols entreilles
El Congrés dels Diputats ha admès a tràmit la modificació de la llei del Règim Especial de les Balears, que recull la tarifa plana per als vols entre illes.
El Parlament balear va aprovar per unanimitat aquesta proposició al mes de maig. Era la segona vegada, perquè el govern central va vetar la proposició aprovada a finals de l’any passat, perquè considerava que alterava la despesa dels pressuposts prorrogats.
El mes de maig, el president Mariano Rajoy va anunciar la bonificació del 75% als vols interilles. Una vegada aprovada la mesura, entrarà en vigor amb els nous pressupostos generals de l’Estat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç