Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El govern central ha comptat amb el suport de Ciutadans i el PNV
El ple del Congrés dels Diputats ha aprovat aquest dimarts un sostre de despesa per als pròxims dos anys que suposarà uns nous objectius de dèficit. Ho ha fet amb el suport de Ciutadans i amb el vot favorable del PNV al darrer moment.
L’acord preveu que els treballadors que ingressin menys de 14.000 euros estiguin exempts de pagar l’IRPF, i una rebaixa pels que ingressen 17.000 euros l’any. El ministre d’Hisenda i Funció Pública, Cristóbal Montoro, ha titllat la mesura com la més gran oportunitat de creixement econòmic del país.
El PSOE hi ha votat en contra i ha qualificat la rebaixa impositiva d’insuficient. També ho ha fet Units Podem, que assegura que aquest sostre repercutirà en una retallada en la despesa social.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants