El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'hi tractaran problemàtiques comunes, com són la connectivitat amb la Península, els règims especials, la gestió dels residus, l'augment de la població o la dificultat d'accedir a un habitatge
110
El ple del Congrés ha aprovat aquest dimarts crear una comissió mixta d’insularitat per tractar qüestions que afecten tant les Balears com les Canàries. S’hi tractaran problemàtiques comunes, com són la connectivitat amb la Península, els règims especials, la gestió dels residus, l’augment de la població o la dificultat d’accedir a un habitatge.
Hi podran intervenir no només membres del Congrés i del Senat, sinó també experts, representants europeus i autonòmics. Així s’hi ha referit el diputat popular per Canàries, Carlos Alberto Sánchez Ojeda, durant el debat. La diputada socialista per les Illes Balears, Milena Herrera, s’ha manifestat en termes semblants. L’aprovació de la creació de la Comissió ha estat gràcies a 313 vots a favor i 33 abstencions.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran