El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El Govern vol suprimir els aforaments dels diputats i membres de l'Executiu
El Congrés debatrà el pròxim dimarts 19 de febrer, a les 15.00 hores, la presa en consideració de reformar de l’Estatut d’Autonomia de les Balears per a suprimir els aforaments dels diputats del Parlament i els membres del Govern.
Una iniciativa que es va aprovar el passat novembre a la cambra balears per unanimitat de tots els grups polítics. L’eliminació dels aforaments requereix, però, la reforma de l’Estatut que ha de ser ratificada en el Congrés. A Madrid, hi viatjaran dimarts tres diputats, del PP, PSIB i MÉS per Menorca, designats pel Parlament per defensar aquesta iniciativa.
L’aforament és una situació jurídica per la qual determinades persones només poden ser encausades o enjudiciades pels tribunals superiors per mor del seu càrrec o funció.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca