Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Martin Vizcarra ha acceptat la resolució i ha renunciat a prendre cap acció legal mentre els seus seguidors han sortit al carrer per protestar contra la destitució
El Congrés del Perú ha aprovat la destitució del president Martín Vizcarra després que el ple del parlament el declarés “incapaç moral” en el judici polític obert contra ell. Vizcarra estava acusat de cometre actes de corrupció quan era governador de la província de Moquegua.
Martin Vizcarra ha acceptat la resolució i ha renunciat a prendre cap acció legal contra la seva destitució. Ara el titular del Congrés, Manuel Merino, assumirà el càrrec de president de la República.
Seguidors del fins ara president han sortit al carrer per protestar contra la seva destitució.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors