L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

El congrés dels Diputats ha rebutjat avui els Pressupostos Generals de l’estat. Els partits independentistes han fet costat al Partit Popular i a Ciutadans per bloquejar l’aprovació dels comptes.
Malgrat els esforços de darrera hora per convèncer Esquerra Republicana i el PdeCat perquè retirassin les esmenes a la totalitat que havien presentat, i validassin els comptes de Pedro Sánchez, els independentistes no perdonen que l’executiu central s’hagi negat a negociar l’autodeterminació de Catalunya.
Comença ara el compte enrere per a la convocatòria d’eleccions anticipades, que es podria produir en qualsevol moment. La majoria que va fer possible la moció de censura contra el president Mariano Rajoy ha quedat avui rompuda.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí