La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Tota l'oposició ha criticat la gestió de la ministra d'Hisenda en funcions, María Jesús Montero
La Diputació Permanent del Congrés ha revalidat el decret que autoritza el pagament de les bestretes a les Comunitats Autònomes i les entitats locals, a compte del sistema de finançament del 2019.
Tota l’oposició ha criticat la gestió de la ministra d’Hisenda en funcions, María Jesús Montero. Consideren que s’ha retardat el pagament per motius electoralistes i que es podia haver fet abans.
La Diputació Permanent també debatrà els decrets de les ajudes al sector turístic, després de la fallida de la multinacional Thomas Cook, i el de les compensacions pels efectes que varen derivar les riuades de setembre.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta