Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És la segona vegada des de la Constitució de 1978 que un projecte és rebutjat pel Congrés
El president Pedro Sánchez, aquest dimecres, al Congrés. /EFE
127No hi ha acord. El Ple del Congrés ha rebutjat aquest dimecres el projecte de Pressupostos Generals de l’Estat de 2019 del Govern de Pedro Sánchez en prosperar aquest dimecres les esmenes de totalitat presentades pel PP, Ciutadans, Coalició Canària (CC), Fòrum Astúries i els independentistes catalans d’Esquerra (ERC) i el PDeCAT.
És la segona vegada des de la Constitució de 1978 que un projecte de Pressupostos Generals és rebutjat pel Congrés. En l’anterior ocasió, l’octubre del 1995, el Govern que llavors presidia el socialista Felipe González va anunciar el final de la legislatura i va convocar eleccions generals sis mesos després.
Comença ara el compte enrere per a la convocatòria d’eleccions anticipades, que es podria produir en qualsevol moment. La majoria que va fer possible la moció de censura contra el president Mariano Rajoy ha quedat avui rompuda.
La inversió a les Balears
Si l’any passat Balears quedava tercera per la cua en inversions estatals amb 177 milions d’euros, enguany la xifra davallava fins als 152. És un 11,4% menys que el 2018, amb una aportació per habitant de 135 euros.
Ara per ara, queda enlaire la dotació per al descompte de residents en el transport marítim i aeri, que augmentava fins als 260 milions d’euros. Els 10 milions per al conveni ferroviari i els 10 milions per a la reconversió de zones turístiques madures són, de moment, paper banyat.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears