Serà executada per una unió d'empreses formada per Copcisa i les menorquines Construcciones Olives, J. Mora i M. Polo
171
El Consell Insular de Menorca ha adjudicat aquest dilluns les obres de millors del nus d’accés a Alaior des de la carretera general. L’empresa adjudicatària és la UTE formada per Copcisa, Construcciones Olives, M. Polo i Juan Mora per un import d’1.588.131,83 euros més IVA.
El nus d’accés a Alaior s’executarà en una primera fase independent de la resta del tram que arriba fins a Maó. Aquesta primera fase comprendrà un tram d’un quilòmetre de longitud entorn de l’actual accés a Alaior. Serà el primer punt on es reprendran les obres de millora en el tram de Maó a Alaior, iniciades durant l’anterior mandat, després que en el mes de febrer de 2016 es rescindís el contracte d’obres davant la impossibilitat d’executar-les en els termes inicialment pactats .
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.