La presidenta insular, Susana Mora, reconeix que caldrà cercar diners a tot arreu, amb fons estatals i europeus
El Consell de Menorca i els 8 ajuntaments han acordat aquest dijous a Ferreries invertir 80 milions d’euros en els pròxims anys en la millora de les urbanitzacions turístiques. Un pacte que arriba enmig de la incertesa per la temporada i el canvi d’estratègia de l’illa.
Totes les administracions han acordat posar en marxa un pla d’actuació centrat en les zones turístiques dotat amb 80 milions d’euros. Una reivindicació història del sector. La presidenta insular, Susana Mora, reconeix que caldrà cercar diners a tot arreu, sobretot de fons estatals i europeus.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes