Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Vila serà el que en rebi més, amb 170 MIL euros i el que menys serà Sant Joan, amb 22 MIL.
A Eivissa, el Consell aportarà mig milió d’euros a repartir entre els 5 municipis de l’illa per tal de fer front a l’impacte econòmic i social de la COVID-19.
Per fer aquesta partició, s’han seguit criteris poblacionals. Vila serà el que en rebi més, amb 170 MIL euros i el que menys serà Sant Joan, amb 22 MIL.
Una aportació que ha estat molt ben rebuda pels ajuntaments. Avui han signat els convenis els municipis d’Eivissa, Sant Antoni i Sant Joan. En els pròxims dies ho faran els de Santa Eulària i Sant Josep.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat