La institució insular destinarà 7 milions d'euros a comprar cases i cedir-les als serveis socials municipals per a casos d'emergència social
Els bancs i entitats d’estalvi acumulen 200 habitatges buits per tota l’illa d’Eivissa. Són les darreres dades facilitades pel Consell eivissenc, que ha tornat a reclamar al Govern que decreti l’emergència d’habitatge a Eivissa per incloure-la dins la nova llei turística.
La institució insular vol prohibir que apartaments i pisos residencials passin a ser d’ús turístic i encareixin encara més els lloguers, cosa que, asseguren, agreuja la mala situació econòmica de moltes famílies.
La vicepresidenta del Consell d’Eivissa, Viviana de Sans, diu que s’està fent feina en la licitació dels 7 milions d’euros per a la compra d’habitatges de segona mà i sumar-los a una borsa de pisos d’emergència social que faran servir els ajuntaments.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona