Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Hi haurà exposicions, xerrades i concursos en homenatge a aquest dibuixant menorquí del mític TBO
Qui no recorda Ulises Higueruelo, el cap de “La familia Ulises”, la seva esposa donya Sinforosa, o els fills Lolín, Merceditas o Policarpito? “La familia Ulises” és la gran creació del dibuixant Marino Benejam, nascut a Ciutadella el 1890 i considerat un dels grans mestres del còmic espanyol. La nissaga dels Higueruelo va ocupar la contraportada del TBO des del 1944, quan va aparèixer la primera historieta, fins a la mort de l’autor el 1975.
Marino Benejam ha deixat en la cultura popular un llegat que continua viu en la memòria col·lectiva de tots aquells que alguna vegada van gaudir de la seva genialitat. És el creador de personatges com Melitón Pérez i l’il·lustrador de sèries mítiques com “Aventuras de Morcillón y Bablí” o “Els grans invents del TBO”.
El Consell ha confeccionat un ampli programa d’activitats per reivindicar l’univers de Marino Benejam. Inclourà xerrades, taules rodones, exposicions, concursos il·lustratius en l’àmbit del còmic i la celebració d’una exposició retrospectiva de l’autor.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut