Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'objectiu és baixar l'índex de sinistralitat entre els ciclistes
En el 60% dels accidents amb ciclistes hi està involucrat un vehicle de motor. Només fa una setmana, a Alcúdia, va morir el darrer cicloturista. El Consell de Mallorca vol ara acabar amb aquesta tendència. Per això, elaborarà un pla, que ja ha presentat a la Comissió de Seguretat Viària, per classificar les carreteres de l’illa segons la perillositat pels ciclistes.
El Consell també ha anunciat que invertirà en campanyes de conscienciació perquè les carreteres siguin més segures per a tothom. Per la seva part, la Federació Balear de Ciclistes demana que es millori l’estat de les vies.
Altrament, també s’elaborarà un reglament per a garantir la seguretat i minimitzar les molèsties de les proves esportives a les carreteres, com la Mallorca 312 d’aquest dissabte. Una competició que provocarà talls de circulació a molts de pobles de la serra de Tramuntana i al nord de l’illa. A diferència de l’any passat, però, els talls seran intermitents i no durant tot el dia. El poble més afectat serà Deià, on no es podrà circular durant sis hores.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"