Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ja s'han començat a executar dos dels passos per a vianants subterranis i no s'ha trobat cap altra resta arqueològica
Segons el nou equip de govern de l’illa d’Eivissa hi havia dos qüestions que bloquejaven el ritme de les obres: d’una banda les troballes arqueològiques, i de l’altra el retard en la retirada de les línies elèctriques per part d’Endesa i Telefónica.
El projecte consta de quatre passos per a vianants per davall la carretera principal. De moment, se n’han començat a executar dos i no s’ha trobat cap altra resta arqueològica
Si les obres continuen a aquest ritme, el conseller d’Infraestructures Viàries, Mariano Juan, calcula que a finals d’any, s’hi podrà iniciar l’asfaltatge i el projecte podrà quedar enllestit abans del maig de 2020, dins el termini.
El Consell també ha demanat una pròrroga a l’Estat del Conveni de Carreteres que venç a final d’any. Encara queden per justificar 10 milions d’euros i l’equip de govern eivissenc tem que no s’arribi ni a la meitat d’aquests sous.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13