Setembre ha finalitzat amb gairebé 370 persones a l'atur
El setembre de l’any passat hi havia poc més de 250 formenterers aturats, enguany, en una temporada que ha estat més reduïda, setembre ha finalitzat amb gairebé 370 persones aturades.
L’illa té molts treballadors de temporada que es dediquen al sector turístic i a l’hivern opten per descansar o buscar algun altre tipus de feina.
En els darrers dies el Consell de Formentera ha obert la convocatòria d’oferta de tres places de Policia Local i una borsa de treball de Bombers.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici