La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Falta definir el nombre de vehicles que pot suportar l'illa, el període d'aplicació d'aquesta llei i l'import de la taxa
Amb l’aprovació ahir al Parlament de la llei que limitarà l’entrada de vehicles a Formentera es pretén posar fi a la saturació que viuen cada estiu les carreteres.
El Consell serà qui definirà el sostre màxim de vehicles que pot suportar l’illa. Abans de prendre’n la decisió, es reunirà amb el Consell d’Entitats per escoltar l’opinió de tots els sectors afectats.
La norma reservarà una quota per als residents d’Eivissa i controlarà l’entrada de vehicles de lloguer. Els qui no compleixin la normativa s’enfrontaran a multes de fins a 10 mil euros. Les navilieres tindran l’obligació d’informar als clients i el Consell donarà tota la informació a través de la seva pàgina web.
Ara el Consell està treballant en la definició d’altres dos punts clau: el període d’aplicació de la restricció i l’import de la taxa que s’haurà de pagar per emetre els títols de circulació que seran obligatoris.
Es tracta d’una llei pionera a l’Estat espanyol que s’aplicarà a partir de la temporada turística de manera progressiva per no perjudicar el turisme. A més, el Govern invertirà enguany 350 mil euros en transport públic a Formentera per evitar-hi així possibles problemes de mobilitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca