Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Les al·legacions i els recursos presentats al concurs de licitació han retardat la posada en marxa d'aquests serveis
La proposta del grup de l’oposició Sa Unió era clara: prorrogar els serveis de platja de Formentera per oferir el servei aquesta temporada. De fet, han presentat un informe jurídic que avalava aquesta possibilitat. L’equip de Govern, però, el considera insuficient.
La tramitació del concurs de concessions amb una seixantena d’al·legacions i dos recursos que s’hi han presentat davant els jutjats han fet que la resolució s’hagi retardat i que ja encetada la temporada encara no hi hagi rastre ni dels quiosquets de platja, ni de les gandules, ni dels para-sols. El Consell vol donar continuïtat al servei, però el motiu pel qual no ha donat suport a la proposta de l’oposició ha estat per una qüestió de forma.
L’equip de Govern estudia ara totes les vies legals per oferir els serveis de platja mentre es resol el concurs. L’opció que proposa és que els antics concessionaris se’n facin càrrec aquest estiu. Consideren que la solució podria veure la llum la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural