El Consell de Formentera reconeix que hi ha retard en l’atorgament de llicències i diu que hi ha falta de personal. La institució insular respon així a la denúncia del Partit Popular i afegeix que, a vegades, el procés d’atorgament de llicències es veu alentit per les correccions que s’han d’aplicar a la documentació aportada pels interessats.
Segons l’equip de Govern, si tot és correcte, aquest procediment no se sol allargar més d’un any. Segons els populars, aquest retard impedeix els hotelers modernitzar els seus establiments i està fent augmentar la proliferació d’obres il·legals a la zona rural.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos