Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Per conèixer la zona d'origen o el motiu de la visita, entre d'altres
Amb motiu del coronavirus, el Consell de Formentera ha començat a registrar les dades dels nous arribats a l’illa i ha instat les autoritats competents a fer controls al port de manera urgent.
Des d’avui mateix les navilieres reparteixen a totes les persones que arribin a Formentera un qüestionari per disposar d’un registre d’entrada amb dades i informació dels nouvinguts on han d’indicar el seu contacte, la zona d’origen, el motiu de la visita i la data prevista de sortida, si en tenen.
També reben un futlletí amb les mesures urgents de vigència de l’Estat d’Alarma i les mesures de prevenció del Covid-19, segons ha assegurat la presidenta del Consell de Formentera, Alejandra Ferrer.
“Volem fer un seguiment d’aquestes persones i garantir l’aïllament que han de fer”, ha declarat Ferrer.
El mateix qüestionari es realitza des del passat divendres, quan la institució insular va fer una crida a les persones arribades a l’illa perquè es possàsin en contacte al 971.321.087 amb l’objecte de facilitar aquest tipus d’informació.
Des de la posada en marxa del servei ja han telefonat voluntàriament 110 persones arribades a Formentera des de diferents zones de risc.
Formentera no descarta un tancament “hermètic” de l’illa
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren