Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Segons ha anunciat la consellera Catalina Cladera, amb l'increment del sostre es podrà fer més inversió pública i despesa social
El Consell de Govern ha aprovat el límit de despesa no financera. És el màxim de doblers de què l’Executiu disposarà per invertir. En xifres, són 4.434 milions d’euros, que suposen 347 milions més que enguany. Aquest sostre és la base per començar a elaborar els pressupostos per a l’any que ve.
Segons ha anunciat la consellera Catalina Cladera, amb l’increment del sostre es podrà fer més inversió pública i més despesa social. Tot plegat permetrà, segons la consellera, fer uns pressupostos que permetin redistribuir millor la riquesa que es genera a les Illes Balears.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases