La institució insular ha resolt gairebé 10.000 sol·licituds
Imatge d'arxiu
14Des que es van posar en marxa els pagaments d’ajudes directes a empreses i autònoms a principis d’any, la institució insular ha resolt gairebé 10.000 sol·licituds per un valor de 20,8 milions d’euros
Aquesta setmana, a través de la Fundació Mallorca Turisme, el Consell ha abonat 3.840.500 euros d’ajudes directes a establiments, empreses i persones autònomes dels sectors de la restauració, la cultura, la distribució majorista, discoteques, gimnasos, organització d’esdeveniments, firaires i balnearis.
Amb aquests pagaments, la institució insular ja ha abonat 20.829.500 euros en ajuts per compensar la situació econòmica complicada que ha deixat la pandèmia en les empreses de l’illa. En total, s’han pagat ja 9.841 sol·licituds.
Des del desembre de 2020, el Consell de Mallorca ha tret diverses convocatòries d’ajudes per un total de 26 milions d’euros. El mes de gener es va crear una oficina específica dins de la Fundació Mallorca Turisme per gestionar, tramitar i concedir de la manera més senzilla i ràpida possible tots aquests ajuts del Consell destinats a contribuir a pal·liar la situació generada per la covid-19.
Tota la informació sobre la tramitació dels ajuts a www.ajutsmallorca.com.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys