Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El projecte 'Mallorca soul. A private journey' és un conjunt de curtmetratges enregistrats íntegrament a Mallorca per directors com Rafa Cortés, Jaume Carrió i Marcos Cabotà
La promoció turística de Mallorca cerca nous camins, i un dels més fructífers potser serà mostrar l’illa mitjançant el cinema. D’aquí neix el projecte ‘Mallorca Soul. A Private journey’. Es tracta d’un projecte que pretén descobrir la geografia, arquitectura i cultura que ofereix l’illa, a través de 6 curtmetratges enregistrats íntegrament a Mallorca.
Són ‘Fiona’, de Rafa Cortés; ‘Mi isla’, de Sandra Lipski; ‘Un parell de cançons després’, de Jaume Carrió, i ‘Historias encontradas’, d’Iván Valencia i Andreu Fullana. Completen la selecció d’aquest projecte els films ‘Ciclovidas’, de Carmelo Morales i Ángela Pazos, i ‘El instante’, de Marcos Cabotà i protagonitzat per Manuela Velasco.
‘Mallorca Soul’ es va presentar ahir, dimarts, a Fitur. A l’acte, hi van assistir molts dels seus creadors i protagonistes, a més de membres del Govern i de la plana política autonòmica i nacional. És una iniciativa de la Mallorca Film Comission, que ofereix una mirada diferent i molt artística d’una illa plena de possibilitats i racons encara per descobrir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències