Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Des que dia primer de gener d’enguany el Consell de Mallorca assumí les competències en matèria de Dona i LGTBI, les dones víctimes de violència de gènere s’han d’adreçar al Centre d’Informació de la Dona, al carrer dels Foners. De gener a juny, s’hi han atès 543 dones, unes 100 més que en el mateix període de l’any anterior. També s’han atès gairebé 140 infants que l’han patida.
Precisament, per fer una xarxa de feina i un catàleg de serveis, aquest dijous es constituirà a Inca la comissió sectorial per a una Mallorca lliure de Violències masclistes, a la qual seran presents els regidors d’igualtat de tots els municipis de l’illa. L’objectiu: posar en comú plans d’igualtat i utilitzar les noves tecnologies per fer feina en xarxa.
Balears és la segona comunitat amb més denúncies per violència masclista de l’estat.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys