Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
En aquesta edició l'escriptora Antònia Vicens ha estat nomenada com a filla predilecta de Mallorca
169
Aquest diumenge, el Consell ha atorgat els Premis, Honors i Distincions en l’acte central de la Diada de Mallorca 2022 en el Teatre Principal de Palma.
En l’edició d’enguany les Medalles d’honor i gratitud han estat lliurades al metge Antoni de Lacy, al Club Esportiu Constància, a Josefina Colom, referent dels majors en la part forana; a Pastisseries Can Pomar, en la xocolateria Can Joan de S’Aigo i a la cooperativa d’ensenyament Gianni Rodari.
D’altra banda, en aquesta edició l’escriptora Antònia Vicens ha estat nomenada com a filla predilecta de Mallorca i enguany s’ha reconegut la trajectòria de la periodista Virginia Eza, qui va morir recentment, i que és ara filla adoptiva de Mallorca.
Els Premis Jaume II que es lliuren a les persones físiques i jurídiques que hagin destacat durant l’any natural previ, en els mèrits consistents en la promoció dels símbols, referents històrics o el nom de Mallorca els han rebut aquest diumenge els Cossiers d’Alaró, la fira de teatre FIET, les famílies acollidores de l’IMAS, els motociclistes Augusto Fernández i Izan Guevara, l’esportista Shella Badaseraye i el mestre artesà ceramista, Joan Pere Català.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703