Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'única pega dels beneficiaris és que el termini màxim per justificar i presentar les factures és massa just, el pròxim 31 d'octubre
L’Organització de Productors de Peix Mallorcamar, que opera a la llotja de Palma, és una de les 20 entitats de l’economia social com associacions, cooperatives i confraries de pescadors de Mallorca beneficiàries de les ajudes que ha tret el Departament de Desenvolupament Local i Promoció Econòmica del Consell Insular. L’objectiu és que puguin dur a terme tasques d’adequació quant a l’eficiència energètica, l’accessibilitat universal i l’equipament tecnològic.
Amb els 67.000 euros que els han concedit, OPmallorcamar canviarà els motors dels vivers d’aigua salada de les llagostes, i de les càmeres refrigeradores; per estalviar energia i reduir costos.
A Sant Joan, amb 104 anys d’història, la Cooperativa Agrícola cada cert temps ha de renovar els seus magatzems per continuar sent competitius. Amb els 70.000 euros que els atorguen ara volen instal·lar plaques solars a la teulada i aïllar la façana de l’edifici. És possible que no arribin a tot, ja que el termini màxim per justificar i presentar les factures és el pròxim 31 d’octubre.
Amb tot, s’han desestimat 5 sol·licituds perquè no presentaven la documentació requerida o altres deficiències que impedeixen ser beneficiaris de la subvenció com, per exemple, no tenir llicència d’obertura de la botiga o d’activitat o document acreditatiu de la presentació de la declaració responsable d’activitat quan la llicència no és preceptiva.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes