El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Seran al pròxim setembre, gener i maig; es manté el preu de 3.500 euros per plaça i hi haurà dues borses diferents: una per a hotels i una altra per a lloguer
Reunió de la junta rectora del Consorci Borsa d'Allotjaments Turístics/ Consell de Mallorca/Europa Press.
607Les places turístiques de Mallorca que s’hagin donat de baixa des d’abril, quan es va aprovar el Decret turístic del Govern, sortiran a la venda en tres convocatòries públiques. Seran al setembre, al gener i al maig. El preu es manté: 3.500 euros per plaça, i hi haurà dues borses diferents: una per a hotels i una altra per a lloguer vacacional. També existeix la possibilitat de comprar o vendre places entre particulars; tot i que, de moment, diu el Consell, no s’ha fet cap tranZacció amb aquesta fórmula.
Per la seva banda, els socialistes afirmen que el decret turístic i les borses de places obren la porta a l’especulació.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran