Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'adquisició d'aquests terrenys n'assegura la conservació
El Consell de Mallorca ha destinat entre 2024 i 2025 més de 780.000 euros a vuit ajuntaments de l’illa, per adquirir terrenys on s’ubiquen jaciments arqueològics. La inversió ha permès l’adquisició de fins a dotze jaciments.
Entre els jaciments adquirits destaquen espais de gran rellevància històrica; com la basílica paleocristiana de Son Peretó, a Manacor; la ciutat romana de Pol·lèntia, a Alcúdia; terrenys a la zona arqueològica de s’Illot, a Sant Llorenç des Cardassar; o al jaciment dels Closos de Can Gaià, a Felanitx.
L’adquisició d’aquests terrenys assegura la conservació dels jaciments i obre la porta a futures investigacions i al gaudi per part dels ciutadans. En total, s’han duit a terme intervencions a Manacor, Alcúdia, Santa Margalida, Llubí, Sencelles, Petra, Sant Llorenç des Cardassar i Felanitx.
Feia vuit anys que la institució insular no treia aquestes línies de subvencions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros