Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
750.000 seran destinats a campanyes de comàrqueting amb les empreses turístiques, que posaran la mateixa quantitat de doblers
La primera reunió del consell assessor de la Fundació Mallorca Turisme ha conegut el pla de xoc del Consell mallorquí per fer front a la fallida de Thomas Cook. Es destinarà 1 milió d’euros en campanyes de promoció en línia i generalistes, i es recupera la col·laboració públicoprivada amb accions de comàrqueting.
150.000 aniran destinats a accions de màrqueting i publicitat. 100.000 seran per iniciatives en línia, a metacercadors del Regne Unit i webs turístics de referència i 50.000 a mitjans generalistes, sobretot nacionals. També es convidaran a Mallorca influencers i agents de viatges perquè coneguin la destinació i en parlin en tornar als seus països.
A més, 750.000 seran destinats a campanyes de comàrqueting amb les empreses turístiques, que posaran la mateixa quantitat de doblers per a promocions al Regne Unit, Alemanya, els països nòrdics i el mercat nacional.
Les accions per pal·liar la fallida de Thomas Cook ja han començat i es perllongaran fins que arribi la temporada de l’any que ve. Les campanyes es dividiran en productes concrets com natura, esports, cultura, luxe o sènior.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació