Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'objectiu és fer una passa més en l'impuls del municipalisme
El Consell de Mallorca s’incorporarà com a patró a la Fundació Democràcia i Govern Local per fer una passa més en l’impuls del municipalisme. Així ho ha anunciat la presidenta insular, Catalina Cladera, durant la seva visita a la Diputació de Barcelona, impulsora d’aquesta fundació.
Allà, Cladera s’ha reunit amb la presidenta de la institució provincial, Núria Marín, i amb altres responsables de diverses àrees de la diputació. Una trobada que ha servit per compartir experiències i polítiques locals i insulars des de l’autonomia municipal.
Per la seva banda, el director de la Fundació Democràcia i Govern Local, Alfredo Galán, ha posat de manifest la importància que la realitat insular, “amb la seva especialitat i diferenciació”, es reforci amb l’entrada del Consell de Mallorca en la Fundació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital