La institució insular vol prioritzar la seguretat dels treballadors i els usuaris
Després de dos mesos tancades per mor de la COVID-19, les estacions de la ITV poden reobrir a partir de dilluns. El Consell assegura que estan tractant de posar en marxa un pla de reobertura al més ràpid possible i amb la implantació de tots els protocols COVID. Volen prioritzar la seguretat dels treballadors i els usuaris.
Segons el BOE publicat avui, els centres d‘Inspecció Tècnica de Vehicles són una excepció a la normativa que prohibeix obrir establiments comercials de més de 400 metres quadrats a la fase 1 i, per tant, podrien començar a fer feina a partir de dilluns.
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici