Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
En total són més de 20 milions d'euros que cobriran el 50% de les despeses
El Consell de Mallorca i els 5 ajuntaments afectats per la torrentada del 9 d’octubre de l’any passat podran sol·licitar, a partir de demà, les subvencions per danys a infraestructures municipals que dona el Govern Central. En total són més de 20 milions d’euros, provinents del Fons de Contingència, que cobriran el 50% de la despesa destinada a reparar els danys ocasionats per les inundacions.
L’altra 50% l’hauran de sufragar els mateixos ajuntaments i el Govern de les Illes a parts iguals. El termini per demanar les ajudes és més breu de l’habitual. Tan sols tenen 10 dies, per tal d’agilitzar-ne el procés.
El delegat del Govern lamenta el retard en les ajudes al Llevant de Mallorca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania