Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Font d'en Baster, juntament a la de la Vila, era un dels sistemes hidràulics més importants de l'illa i considerat Bé d'Interès Cultural des del 2005
El Consell de Mallorca impulsa la restauració d’un ramal de la Síquia del Baster que proveïa d’aigua el monestir de la Real. La Font d’en Baster, juntament a la de la Vila, era un dels sistemes hidràulics més importants de l’illa i considerat Bé d’Interès Cultural des del 2005. La síquia serà visitable en un futur.
L’aigua tornarà a córrer pel llit d’aquest ramal de la Síquia d’en Baster. Un tram de prop de 200 metres situat a la Real, a Palma, i que antigament proveïa aigua al Monestir està sent restaurat per la brigada de Patrimoni del Consell de Mallorca de la qual formen part treballadors del programa “Visibles del SOIB”.
Per tornar a la seva fesomia original, els tècnics n’han tret grans quantitats de tubs de formigó i de PVC instal·lats per EMAYA en el passat.
En aquestes feines es repara la trobada amb la síquia principal i també s’hi restaura el tram situat al safareig vora del Monestir de la Real. Quan estigui enllestit s’hi ubicarà un punt d’informació i es podrà visitar.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca