Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La institució ha fet efectiu el recurs ara, quan s'ha recuperat en part l'activitat judicial
El Consell de Mallorca ja ha presentat als jutjats de Palma el recurs a la sentència pel rescat del Túnel de Sóller.
El passat mes d’abril, en primera instància, un tribunal donà la raó a l’empresa Globalvia, concessionària de la infraestructura i anul·là el rescat del túnel, executat el desembre de 2017.
El tribunal dictava que la concessionària recuperàs l’explotació o rebés 31 milions d’euros d’indemnització i afirmava que no s’havia justificat l’interès públic.
El responsable de mobilitat del Consell de Mallorca, Iván Sevillano, explica que respecta la decisió judicial però no la comparteix i pe això presenten recurs. Manté que el rescat sí que es va fer per interès públic i ha dit que insistiran tot el que faci falta Ara, serà el Tribunal Superior de Justícia qui haurà de resoldre l’apel·lació.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores