Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Està enfocat a projectes liderats per emprenedores autònomes i a organitzacions empresarials fundades o encapçalades per dones
El Consell de Mallorca ha obert una línia de crèdits per a emprenedores. El pla de finançament disposa d’un pressupost de 700.000 euros i pretén impulsar projectes transformadors liderats per dones. Hi podran accedir tots aquells projectes que estiguin liderats per emprenedores autònomes o bé per organitzacions empresarials fundades o encapçalades per dones. Així mateix, la plantilla hauria de tenir un mínim de treballadores del 60%. 500.000 dels 700.000 euros dels ajuts seran a interès zero i a retornar en 7 anys.
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha destacat que amb el pla es pretén “la recuperació econòmica de les dones impulsant projectes transformadors” i “que les dones emprenedores puguin tenir accés a finançament de manera més còmoda”, a través del Consell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106