Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Està enfocat a projectes liderats per emprenedores autònomes i a organitzacions empresarials fundades o encapçalades per dones
El Consell de Mallorca ha obert una línia de crèdits per a emprenedores. El pla de finançament disposa d’un pressupost de 700.000 euros i pretén impulsar projectes transformadors liderats per dones. Hi podran accedir tots aquells projectes que estiguin liderats per emprenedores autònomes o bé per organitzacions empresarials fundades o encapçalades per dones. Així mateix, la plantilla hauria de tenir un mínim de treballadores del 60%. 500.000 dels 700.000 euros dels ajuts seran a interès zero i a retornar en 7 anys.
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha destacat que amb el pla es pretén “la recuperació econòmica de les dones impulsant projectes transformadors” i “que les dones emprenedores puguin tenir accés a finançament de manera més còmoda”, a través del Consell.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament