Un mort i cinc ferits en un accident de trànsit a Menorca
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
La vetllada va ser amenitzada per diferents artistes com Tomeu Penya i Júlia Colom
El Consell de Mallorca va lliurar aquest divendres vespre a l’Auditori d’Alcúdia els Premis, Honors i Distincions 2023 a 17 persones i entitats.
Uns guardons per als considerats com a referents tant per la seva trajectòria com pel servei que han prestat a la societat mallorquina. Enguany, el president de la institució Llorenç Galmés va entregar la distinció de Fill Predilecte a Guillem Timoner i de Fill Adoptiu a Iam Adamson.
S’han entregat tretze medalles d’Honor i Gratitud. Entre aquestes, s’ha reconegut la feina de les futbolistes Cata Coll i Mariona Caldentey, l’empresa familiar Begudes Puig, el tenor Pedro Fuentes, Ses Madones de sa Llata, la UNED i el galerista Juan Antonio Horrach. Enguany els Premis Jaume II, que reconeixen persones o entitats jurídiques, que promouen els símbols o el nom de Mallorca, han estat per a l’entitat de tractament de l’alcoholisme Las Ovejas de Mica i per a Janka Jurkiewicz, la primera dona que arribà a ser inspectora en cap de la Policia Nacional a les Balears.
També s’han lliurat les distincions de Fill Predilecte a Guillem Timoner i la de Fill Adoptiu a Ian Adamson. La vetllada va ser amenitzada per diferents artistes. Tomeu Penya va ser un dels encarregats, amb noves cançons, però també amb clàssics. Júlia Colom també va delectar tots els presents amb la seva emotiva actuació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
Terraferida manifesta que les de sòl rústic són les més preocupants perquè van acompanyades d'un gran consum d'aigua per la gespa que les sol envoltar
Aquesta crida a la ciutadania —que mai no s'havia fet a Espanya i en la qual el Ministeri està interessat— és una iniciativa conjunta de la UIB i l'EAPN