CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'Ajuntament de Santanyí presentarà una carta d'al·legacions
Una cinquantena de persones s’han reunit al Teatre Principal de Santanyí per escoltar els criteris que ha seguit el Consell de Mallorca en la proposta de zonificació del lloguer turístic. Miquel Ensenyat s’ha mostrat satisfet per la resposta dels ciutadans davant aquestes convocatòries.
Santanyí és un dels municipis on més s’ha parlat de la zonificació. L’ajuntament s’oposa a la proposta del consell perquè, diuen, no s’ha fet tenint en compte la realitat del municipi. El batle, Llorenç Galmés, assegura que el centre del poble i els Llombards no estan saturats. Per això, presentaran una carta d’al·legacions a la institució insular. La consellera insular de Territori, Mercedes Garrido, diu que els escoltaran abans de fer la proposta definitiva.
La propera xerrada es farà a Llucmajor d’aquí a 15 dies.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició