Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El refugi tenia capacitat per a un centenar d'homes i dones que es protegien dels bombardejos
El Consell de Mallorca vol que el refugi antiaeri de l’edifici del departament de Carreteres, situat en les Avingudes de Palma, pugui ser visitat en un futur pels ciutadans.
El Consell considera que aquest patrimoni històric “ha de donar-se a conèixer i tothom conegui el passat recent i ningú oblidi el que significa viure una guerra civil”.
La directora insular de Patrimoni del Consell, Kika Coll, ha explicat que és “bo donar a conèixer un patrimoni tan singular, relacionat amb un període tan important com és la guerra civil”. La seva obertura al públic “permetrà explicar el passat més recent des del mateix lloc on un centenar de persones es refugiaven dels bombardejos”.
En aquest cas, no es tracta d’un refugi públic, sinó que servia per a protegir els treballadors i a la gent que hi havia en l’edifici, “encara que no es negava l’entrada a ningú”, ha assenyalat l’investigador Bartomeu Fiol.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat