Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Cada empresa podrà obtenir com a màxim 6.000€
El Consell de Mallorca ha posat en marxa una segona convocatòria d’ajudes per a discoteques i distribuïdores majoristes afectades per les restriccions de la covid per valor d’1,3 milions d’euros.
Cada empresa podrà obtenir una subvenció de 3.000 euros, que serà d’un màxim de 6.000 per a empreses que tinguessin dues o més discoteques obertes al públic quan va començar la pandèmia.
En el cas de les distribuïdores, les ajudes es dirigeixen a les empreses dedicades al proveïment de mercaderies, matèries agràries, productes d’alimentació i altres afectats pel tancaments de bars i restaurants. En el cas de les discoteques i sales de ball, podran ser beneficiàries d’aquests fons les que hagin iniciat un ERTO des de març de l’any passat.
El Consell de Mallorca recorda en un comunicat que ha mobilitzat 24,8 milions d’euros per a la concessió d’ajudes a empresaris afectats per la crisi de la pandèmia de coronavirus.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada