Mobilitat creu que pujarà un 30% la capacitat d'inspecció de l'illa
Mallorca disposarà d’una nova estació mòbil d’ITV a Peguera. Començarà a funcionar d’aquí a tres mesos i es preveu que ajudi a alleugerir la llista d’espera generada després de l’estat d’alarma. La creació d’aquesta estació costarà un milió i mig d’euros i es preveu la incorporació de 24 treballadors nous. D’ençà que va acabar l’estat d’alarma, la mitjana d’espera per tenir cita a la ITV a Mallorca és de gairebé 4 mesos i mig. Per intentar descongestionar la situació, el Consell de Mallorca posarà en marxa una estació mòbil.
Estarà ubicada en un solar de Peguera, davant un conegut supermercat, i comptarà amb 4 línies d’inspecció per a cotxes i motocicletes. Les obres d’adequació de l’espai començaran la pròxima setmana i està previst que, en menys de 3 mesos, pugui estar en marxa. Una vegada en funcionament, està previst que es mantengui durant 10 mesos que es podrien ampliar en cas de necessitat.
El departament de Mobilitat creu que, amb aquesta estació, pujarà un 30% la capacitat d’inspecció de l’illa. A més, asseguren, en pocs mesos treuran la licitació per a la construcció de la cinquena estació fixa de Mallorca al polígon de Son Bugadelles.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici