Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Tot i la reducció de residus, proposa que la tarifa passi de 111,20 a 108,04 euros
El Consell de Mallorca proposa que les pròximes tarifes de residus sòlids urbans (RSU) davallin lleugerament. Considera que ens trobam en una situació excepcional i que el pes de la crisi no pot recaure sobre els ciutadans.
Per a aquest període tarifari, que va de juny d’enguany a maig del 2021, es preveu que hi hagi un 20% manco de residus per mor de la pandèmia. Tot i això, el Consell proposa que la tarifa passi de 111,20 euros a 108,04.
La proposta anirà al pròxim ple del mes de novembre i s’obrirà el període d’al·legacions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre