Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
160
El consell de Mallorca proposa una baixada de gairebé el 3 per cent en la tarifa de residus urbans. Això tot i que enguany s’han generat un 30 per cent manco de residus, per la manca de turisme. Aquest fet obria la porta a un possible increment de preus. Però el consell s’acull al motiu de força major i vol repartir les despeses entre TIRME i la institució.
El departament de Medi Ambient proposarà al Ple de novembre l’aprovació inicial de les tarifes de residus 2021. La consellera insular de Medi Ambient, Aurora Ribot, explica que davant un cas com el que s’ha viscut enguany, amb una davallada dels residus del 30%, l’empresa concessionària pujaria les tarifes. Perquè els ciutadans no es vegin afectats, diu Ribot, el consell s’acull a la norma de força major perquè TIRME i l’administració es reparteixin els costos. Per tant, les tarifes no pujaran i es mantindran similars a les de l’any passat.
Per exemple, la tarifa de residus sòlids urbans passa de 111,20 euros per tona a 108,03. Pel que fa a les tarifes pel tractament de llots i de deixalles d’origen animal (DOA) seran de 74,53 euros i 73,65 euros per tona, respectivament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui