Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Les barreres s'aixecaran definitivament divendres dia 29 de desembre
El ple de la institució insular ha ratificat el rescat d’aquesta infraestructura. Aquest pròxim dimecres, 27 de desembre, el Consell efectuarà el pagament a la concessionària. En total, 16,2 milions d’euros. El rescat arriba després que els tribunals n’aixecassin la suspensió. Les barreres s’aixecaran definitivament divendres dia 29 de desembre.
El túnel, de poc més de 3 quilòmetres de llarg, suporta una mitjana de 10 mil cotxes al dia. El manteniment anirà a càrrec del Govern, que pagarà 687 mil euros a l’any. El Pi ha votat a favor del rescat, però critica que l’executiu autonòmic s’estalviarà doblers. El PP i Ciutadans coincideixen que es tuden els doblers perquè no és prioritari.
El Consell ha aprovat també de manera inicial el pla d’equipaments comercials. A Palma i a Marratxí no es fixa límit per construir-hi centres comercials, als polígons no podran superar els 700 metres quadrats, i a Inca i a Manacor es permetran de 20 i 30 mil metres quadrats, respectivament. Tots els grups han coincidit que faran feina per millorar el text aprovat avui. També ha sortit endavant la suspensió de llicències fins a l’aprovació definitiva.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari