El muret de protecció que s’edificava entre la sortida del túnel de Sóller i el poble imitant un mur de pedra en sec té els dies comptats. Després de paralitzar les obres per la polèmica generada, avui s’ha anunciat que el muret serà substituït per proteccions de fusta, com les que des de fa uns anys es col·loquen a altres carreteres de la Serra.
Després d’argumentar que per motius tècnics allà no es podia construir un mur de pedra en Sec, Ivan Sevillano s’ha mostrat molt crític amb el parer de l’ajuntament de Sóller, per rebutjar ara que es posin les barreres de fusta que fa uns dies defensaven.
Mentre no s’efectua el canvi de les proteccions -que es preveu que tengui lloc d’aquí a prop de 15 dies – per seguretat, es mantindrà el que ja està construït.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros