Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
La convocatòria, que inclou la producció editorial i fonogràfica, està dotada amb 400.000 euros
273
La Direcció Insular de Política Lingüística del Consell de Mallorca ha publicat la convocatòria d’ajuts de mínims a la producció editorial i fonogràfica en llengua catalana. Per primera vegada, inclou una línia específica per a jocs de taula i similars en català. Enguany, hi destinen un total de 400.000 euros, que són 50.000 euros més que l’any anterior. Així, la línia d’ajudes per a obres libràries està dotada amb 320.000 euros; la d’obres discogràfiques amb 70.000 euros; i la de jocs de taula i similars, amb 10.000 euros.
Respecte als fonogrames, són subvencionables els discs de llarga durada (LP), els compactes (simples o dobles), els maxisingles i els fonogrames en format digital, l’autor o els intèrprets dels quals siguin de les Illes Balears i que tenguin la lletra exclusivament en català. A més, s’han de comercialitzar a través d’establiments adients. Referent als jocs de taula i similars, rebran l’ajuda aquells que impliquin una producció gràfica en suport de paper, cartolina, cartó, plàstic o similar, la temàtica dels quals tengui relació amb algun element històric, cultural o tradicional de Mallorca. Així mateix, el text ha de ser exclusivament en llengua catalana.
D’aquesta manera, l’objecte de la subvenció és la producció i l’edició de llibres, audiollibres, fonogrames i jocs de taula en català tant en format físic com digital. S’han d’editar i consignar a l’Oficina del Dipòsit Legal del Consell de Mallorca entre l’1 de juny de 2022 i el 31 de maig de 2023, ambdós inclosos. El termini per demanar-la acaba el 10 de maig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta