Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La tafona de Ca'n Det és la darrera tradicional que queda a l'illa
La presidenta del Consell ha visitat aquest dimarts la tafona de Can Det, a Sóller; la darrera tradicional que queda a Mallorca. Ho ha fet per donar suport als petits productors locals i posar en valor els productes elaborats a l’illa, com l’oli d’oliva de la serra de Tramuntana.
En aquest sentit, el Consell de Mallorca fa feina per crear un segell “Serra de Tramuntana”, que ajudi a potenciar els productes i serveis que s’hi ofereixen.
L’any que ve, es compliran 10 anys de la Declaració de la Serra com a Patrimoni Mundial per la Unesco en la categoria de paisatge cultural.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores