Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La restricció és per esquivar possibles sancions d'Europa que vol frenar el declivi de l'espècie
Els darrers 2 anys s’ha passat de poder caçar 6 tórtores europees per persona i dia, a només 3. D’aquesta manera s’ha aconseguit reduir un 50% els animals capturats, però no basta per aturar-ne el declivi. La Direcció insular de Caça ha convocat un nou Consell extraordinari pel pròxim 6 de setembre on s’exposarà la determinació de limitar a un mes el període permès de captures del 15 d’agost al 15 de setembre per ajustar-se al que demana Europa.
La Comissió Europea ha enviat una carta a Espanya i França amb les directrius que han d’adoptar si no volen ser multades. El Pla, però, no preveu la coordinació entre els Estats membre i una metodologia de seguiment poblacional unificada per obtenir resultats.
Brussel·les aposta per una moratòria temporal per poder estudiar amb més detall la presència d’aquesta espècie en cada via migratòria. Un extrem al qual els caçadors s’oposen en defensar la cura que tenen amb la instal·lació d’abeuradors i menjadores, així com sembres específiques.
Segons un estudi del Govern espanyol, la presència de tórtores ha caigut entre un 30 i un 50% els darrers 20 anys.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata